Praktične izkušnje pri razreševanju avtorskih pravic sodobnih knjižnih del
V petek, 6. 10. 2023, je potekal seminar »Praktične izkušnje pri razreševanju avtorskih pravic sodobnih knjižnih del«. Seminar je obravnaval relevantna vprašanja, ki se tičejo dostopanja uporabnikov do književnih del v digitalni obliki.
Na splošnem delu seminarja je sodelovala tudi dr. Maja Bogataj Jančič, s predavanjem o ureditvi upravljanja avtorskih pravic na področju bibliotekarstva, v kateri je posebej izpostavila vprašanja osirotelih del in razprodanih del in tudi drugih izjem za knjižnice v Zakonu o avtorski in sorodnih pravicah.
Več informacij o seminarju je na voljo na: https://www.nuk.uni-lj.si/storitve/eodopen/razresevanje-avtorskih.
V oddaji Panoptikum z naslovom Literatura na sodišču, v kateri je nastopila tudi dr. Maja Bogataj Jančič, da je pojasnila pravne pojme, je bilo govora tudi o plagiatih in kršitvah avtorskih pravic. Oddaja je izzvenela kot poskus opravičevanja moralne zavržnosti problematičnih ravnanj avtorice Babnik Ouattara, kar je zelo sporno.
Komentar predstavnic ERA za ukrep 2 za Slovenijo, dr. Maje Bogataj Jančič (ODIPI) in Ane Fidler (CTK), na osnutek Nacionalne strategije intelektualne lastnine.
V torek, 17. 10. 2023, s spremljevalno delavnico v sredo, 18. 10. 2023, je potekal že 4. Dan odprtega znanja. Letos je potekal v organizaciji Open Data and Intellectual Property Institute (ODIPI) in ob podpori Knowledge Rights 21 (KR21).
Vabimo vas na že četrti dan odprtega znanja in delavnico, kjer bomo s strokovnjaki iz različnih evropskih držav obravnavali pravne podlage za podatkovno analitiko, ki je ključni del strojnega učenja in s tem povezane umetne inteligence. Poleg tega bomo predstavili odprto znanost v teoriji in praksi tako v Sloveniji kot tudi v nekaterih državah Zahodnega Balkana. Na dogodek vabimo tako predstavnike raziskovalnih in izobraževalnih institucij iz Slovenije in držav Zahodnega Balkana kot tudi zainteresirano javnost. Pridružite se nam in se poglobite v svet inovativnih pristopov ter najnovejših spoznanj na področju odprtega znanja.