Lindtovi čokoladni zajčki ponovno uspešni pred sodiščem

Švicarsko federalno sodišče je konec avgusta ugodilo tožbi družbe Lindt & Sprungli in razsodilo, da mora Lidl prenehati s prodajo svojih zlatih čokoladnih zajčkov in uničiti vse preostale zaloge, saj kršijo Lindtovo oblikovno znamko

 

 



Lindtova tožba je temeljila na zaščiti 3D znamke Lindtovega zajčka v črnobeli barvi. Priložili so tudi rezultate raziskav med potrošniki, ki so pokazali, da potrošniki tovrstno obliko čokoladnega zajčka nedvomno povezujejo z Lindtovim zlatim zajčkom. Sodišče je obliki Lindtovega zajčka podelilo široko zaščito in Lidlu prepovedalo tudi prodajo tovrstnih zajčkov tudi v drugih barvah.

 

Spomnimo se, da je predhodno Lindt v letu 2018 zmagal v bitki pred nemškim vrhovnim sodiščem, ko je tožil nemško družbo Heilemann zaradi prodaje sedečega čokoladnega zajčka v zlatem ovitku. Lindt barve svojega zajčka ni registriral kot znamke, a je sodišče, prav tako na podlagi raziskav med potrošniki, ugotovilo, da več kot 70% potrošnikov ta odtenek zlate povezuje z Lindtovimi zlatimi zajčki in Lindtovi zlati priznalo status sloveče znamke, kar nemško pravo dopušča tudi brez predhodne registracije.