Od Messija do Banksyja
Registracija znamke je pogosto prvi korak pri vstopu na trg, ki se ga poslužujejo tako majhna kot velika podjetja, “navadni smrtniki” in superzvezdniki. Na uspeh pri registraciji znamke pa ne vpliva vedno le lastnost besede ali znaka, ki se registrira, ampak včasih tudi določene posebne lastnosti prijavitelja znamke, kot so npr. izjemen sloves, ali njegova anonimnost.
Vprašanje, kako slava in anonimnost prijavitelja lahko vplivata na varstvo znamke, preko analize primerov znamk nogometaša Lionela Messija in uličnega umetnika Banksyja obravnava Timotej Kotnik Jesih v svojem članku “Od Messija do Banksyja: kako slava in anonimnost prijavitelja vplivata na varstvo znamke”, ki je bil 15. 10. 2020 objavljen v reviji Pravna praksa (str. 14-15).
Celoten članek je na voljo tukaj.
ChatGPT s svojo naprednostjo zastavlja težka vprašanja s področja avtorstva kot tudi z s področja etike v znanosti (in tudi na drugih področjih, kjer se zahteva samostojno delo).
Kako avtorsko pravo omejuje pravico do izobraževanja in znanstvenega raziskovanja?
Communia je junija 2022 začela s tekmovanjem za najboljšo implementacijo Direktive o avtorskih in sorodnih pravicah na enotnem digitalnem trgu (DSM Direktiva). “Eurovision DSM contest” je namenjen sledenju implementacije DSM Direktive v 27 državah članicah EU.
Knowledgerights21 organizira webinar na temo odprtih izjem z vidika evropskega avtorskega prava, ki bo potekal 13. februarja 2023 med 11:00 in 12:30.